Greeks teaching

Τα βήματα.

Θέλεις να φύγεις Αγγλία για δουλειά (με προϋπόθεση βέβαια να γνωρίζεις άπταιστα τη γλώσσα); Έχεις πτυχίο ΑΕΙ ξένης φιλολογίας, μαθηματικού, φυσικού, νηπιαγωγού, δημοτικής εκπαίδευσης, ψυχολογίας, φυσικής αγωγής (ΤΕΦΑΑ) ή κοινωνικής θεολογίας; Μπορείς να διδάξεις το αντικείμενό σου (και όχι μόνο!) σε Αγγλικά σχολεία!

 

DSC_0049Λοιπόν, πήγαινε στη Γραμματεία της Σχολής σου και ζήτα το πτυχίο σου και την αναλυτική βαθμολογία! Έπειτα να τα μεταφράσεις επίσημα (με σφραγίδα μεταφραστή). Όλα αυτά (Ελληνικά πρωτότυπα και Αγγλικές μεταφράσεις τους) τα σκανάρεις σε ένα αρχείο και σκανάρεις το διαβατήριο ή την ταυτότητά σου και τα καταθέτεις αυτά online εδώ. Σε 3 εβδομάδες το πολύ (αν και λένε ότι παίρνει μέχρι 3 μήνες και να μην τους ενοχλήσεις νωρίτερα) θα λάβεις στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο το QTS (ένα αρχείο pdf) με τον Teacher Reference Number σου! Αν όχι, στείλε τους email (qts.enquiries@education.gsi.gov.uk) εξηγώντας τους πότε έκανες την αίτηση και πως δεν το έχεις λάβει ακόμα. Εγώ έκανα αίτηση (ανέβασα όλα τα χαρτιά μου online) στις 9 Ιουνίου 2015 και 29 Οκτώβρη τους έστειλα email. Την ίδια μέρα μου έστειλαν το QTS μου το οποίο είχε εκδοθεί από τις 22 Ιουνίου…!!!! Οπότε αν δεις ότι αργεί και δεν το έχεις λάβει στις 3 εβδομάδες στείλε τους..!

Απαραίτητο είναι να πάρεις και ένα αντίγραφο του ποινικού σου μητρώου από Ελλάδα (δες εδώ πως) και μετά να το μεταφράσεις σε επίσημο μεταφραστικό γραφείο και αυτό. Εννοείται ότι για να εργαστείς ως εκπαιδευτικός θα πρέπει πάνω να λέει με κεφαλαία γράμματα ΚΑΘΑΡΟ! 😉

Έπειτα, έχοντας φτιάξει το βιογραφικό σου στα Αγγλικά και ένα covering/cover letter τα οποία ελαφρά θα τα αλλάζεις (όπου αναφέρεις τι είσαι και τι ζητάς κάνοντας αίτηση στη συγκεκριμένη θέση εργασίας) μπορείς μετά να κάνεις αιτήσεις σε Summer schools ή και να ανεβάσεις το βιογραφικό σου στο CV-Library, ώστε κάνοντας εκεί αιτήσεις να σε αναζητήσουν τα πρακτορεία (teaching agencies). Το καλύτερο θα ήταν το βιογραφικό σου να έχει διεύθυνση Αγγλίας και Αγγλικό νούμερο τηλεφώνου. Επόμενο βήμα είναι να τηλεφωνήσεις για να κλείσεις ραντεβού για να εκδώσεις National Insurance Number. Είναι κάτι σαν ΑΦΜ. Δεν το χρειάζεσαι αναγκαστικά αν δουλέψεις σε summer school. Σε μια μικρή συνέντευξη αρχικά απ’ το τηλέφωνο θα σε ρωτήσουν που μένεις, πότε ήρθες από Ελλάδα και τα προσωπικά σου στοιχεία. Ετοιμάσου να συλλαβίσεις το όνομα και το επίθετό σου (M for monkey, N for number και ούτω καθεξής..). Έπειτα θα έρθει γράμμα στο σπίτι με αναλυτικές πληροφορίες για το ραντεβού σου σε κάποιο jobcentre της περιοχής σου.

*Ταυτόχρονα να πας σε τράπεζα να ανοίξεις λογαριασμό. Σχετικά πιο εύκολο είναι να ανοίξεις λογαριασμό (current account) στην Lloyds Bank απ’ ό,τι σε άλλες τράπεζες, από την εικόνα που έχω έως τώρα. Χρειάζεσαι ένα αποδεικτικό διεύθυνσης, καλύτερα κάποιο λογαριασμό, και το διαβατήριό σου. Αν γραφτείς σε κάποιο πρακτορείο – αφού σε πάρουν τηλέφωνο και σου ζητήσουν να πας στα γραφεία τους για συνέντευξη – ή αν μετά από online interview σε προσλάβει summer school, οι ίδιοι αναλαμβάνουν να σου βγάλουν το DBS check (καθαρό Αγγλικό ποινικό μητρώο). Το πρακτορείο (ξέρουμε σίγουρα για το TeacherActive και το TeachersUK) σου ζητάει £40-50 για να στο εκδώσει αλλά σου επιστρέφει τα χρήματα όταν αρχίσεις να δουλεύεις γι’ αυτούς. Tα πρακτορεία Hays και BumbleBee Education σε ενημερώνουν στη συνέντευξη για μια μακρά διαδικασία, δίνοντάς σου τους κωδικούς της εταιρίας τους και την ιστοσελίδα όπου πρέπει να μπεις να κάνεις αίτηση  – δηλ.πρέπει να το κάνεις μόνος σου – και δε σου επιστρέφουν τα χρήματα. Όταν σου έρθει αυτό το χαρτί με γράμμα στο σπίτι, μπες εδώ (DBS update service), όπου με £13 γράφεσαι (κάθε χρόνο λίγο πριν λήξει γίνεται αυτόματα η ανανέωση με τα στοιχεία της κάρτας που έχει δώσεις, οπότε το σύστημα σου σηκώνει τις £13 and everything is fine 😉 ) και το DBS σου ισχύει σε όλα τα πρακτορεία. Αν δεν το κάνεις, κάθε φορά που σε προσλαμβάνουν κάπου θα πρέπει να εκδίδεις νέο DBS!

Δε μπορείς να μπεις σε κανένα σχολείο ούτε για volunteering ή work shadowing χωρίς DBS, είναι απαραίτητο! Το DBS μόνο για εθελοντισμό είναι δωρεάν. Στην Αγγλία λόγω των πολλών κρουσμάτων παιδικής κακοποίησης δεν εμπιστεύονται κανέναν ούτε για να βρεθεί σε χώρο με παιδιά αν δεν έχουν επιβεβαιώσει ότι το άτομο είναι διαπιστωμένα ασφαλές. Αν σε προσλάβει σχολείο θα σου βγάλει νέο DBS. Πριν γραφτείς καν σε πρακτορεία στείλε το βιογραφικό σου και cover letter στα σχολεία της περιοχής σου ότι ενδιαφέρεσαι για εθελοντισμό γιατί μπορεί να σε καλέσουν και να σου βγάλουν οι ίδιοι  (βέβαια για να δουλέψεις σε πρακτορείο θέλει DBS που να μην στο έχει βγάλει σχολείο) ή μπορεί και να θέλουν να σε προσλάβουν κιόλας ως TA, ποτέ δεν ξέρεις!

*Αν θέλεις πρώτα να βρεις δουλειά σε σχολείο μέσω πρακτορείου και μετά να μετακομίσεις Αγγλία (κάτι που δεν είναι πολύ εύκολο να συμβεί πια, εκτός και αν έχεις στο βιογραφικό Αγγλικά στοιχεία σου) μπορείς να περιηγηθείς σε  αυτήν την ιστοσελίδα – για να δεις σε ποια πρακτορεία (teaching agencies) αξίζει να στείλεις το βιογραφικό σου!

Επίσης, εγώ είμαι ήδη γραμμένη σε κάποια πρακτορεία που μπορώ να τους δώσω το όνομά σου αν θέλεις, να τους στείλεις το βιογραφικό σου και να δουν αν μπορούν να σου βρουν κάποια θέση εργασίας σε οποιαδήποτε περιοχή της Αγγλίας.

Αυτό το άρθρο καλό θα ήταν να το διαβάσεις: How to Choose a Teaching Agency. Το άρθρο 5 Tips for Finding Supply Work θα σε βοηθήσει να καταλάβεις περίπου πως λειτουργεί το σύστημα αυτό της “αναπληρωματικής διδασκαλίας” σε σχολεία με τα πρακτορεία δασκάλων.

 

* Υφασμάτινα Αγγλικά σημαιάκια – πολύ καλύτερα σε ποιότητα από της φωτογραφίας – μπορείς να παραγγείλεις εδώ. Γίνονται αποστολές σε Ελλάδα και Αγγλία.

74 thoughts on “Τα βήματα.

  1. Παρα πολυ ενημερωτικο. Ευχαριστουμε. Χρονια θελω να φυγω αγγλια αλλα σκεφτομαι πρωτα να βρω δουλεια και μετα να φυγω. Κανω αιτησεις online αλλα no answer. Γιατιπιστευω οτι ειναι πολυ risky να τα παρατησεις ολα εδω και να πςς και να μην βρισκεις δουλεια! Disaster.εχεις προσωπικη εμπειρια να μοιραστεις μαζι μας?

    Like

  2. Aν δεν έχεις φίλους ή συγγενείς να σε φιλοξενήσουν για κάνα 2 μήνες ή δεν έχεις ένα μεγάλο χρηματικό ποσό να πάρεις μαζί σου (τουλάχιστον 3000 ευρώ), πρέπει να βρεις δουλειά πριν φύγεις από Ελλάδα. Έχεις κάνει αιτήσεις σε summer schools? Υπάρχουν πολλά. Αν το βιογραφικό σου δεν έχει το QTS είναι λογικό να μη σε παίρνουν με το Ελληνικό πτυχίο σου.

    Like

    1. Καλησπέρα, πολύ χρήσιμο το άρθρο και τα comments, θέλω να ρωτήσω χρειάζεται επίσημη μετάφραση αναλυτικής βαθμολογίας ή μπορώ να χρησιμοποιήσω και το diploma supplement που έχω από το απθ σε ελληνικά και αγγλικά και αναγράφει επίσης την αναλυτική βαθμολογία και στατιστικά στοιχεία; Ευχαριστώ!

      Like

  3. Victoria , οι πληροφορίες σου είναι πολύ χρήσιμες , να είσαι καλά . Λοιπόν είμαι Αγγλικής φιλολογίας και εγώ , πήρα αντίγραφο πτυχίου και ποινικό μητρώο και θα προχωρήσω για το qts. Eάν τα μεταφράσω στο υπουργείο εξωτερικών θα χρειαστούν επικύρωση από δικηγόρο ? Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου

    Like

    1. Γεια σου Καλομοίρα 🙂 Χαίρομαι που σε βοήθησε το άρθρο. Σε αυτήν την περίπτωση δε χρειάζεσαι επικύρωση.

      Like

  4. Δυστυχώς όλα έγιναν και τελικά γυρίζω στην Ελλάδα γιατί δεν υπάρχουν κενές θέσεις.Έκανα 1 χρόνο προετοιμασία στην Ελλάδα πήρα δύο επιπλέον πτυχία στα Αγγλικά, το GCE και στα Μαθηματικά το Ο level, μου αναγνώρισαν το QTS, είχα όλα τα χαρτιά που αναφέρετε,έβγαλα το DBS ,με πολύ καλές συστάσεις όχι μόνο από τους καθηγητές του ελληνικού Πανεπιστημίου αλλά και του αγγλικού, γιατί γράφτηκα να κάνω και master στις Κλασσικές σπουδές, με 27 χρόνια στην εκπαίδευση και με δικο μου Φροντιστήριο στην Ελλαδα,είμαι 7 μήνες στην Αγγλία,ήμουν σε 3 Education Agency και η απάντησή τους ήταν πριν 1 εβδομάδα ότι δεν υπάρχει ακόμη κενή θέση.Είμαι φιλόλογος με ειδίκευση στην Ιστορία του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.Επομένως έχοντας έρθει στην Αγγλία από το Σεπτέμβριο του 2015 και με αποκλειστικό λόγο την πολυπόθητη θέση στο σχολείο δεν μου έδωσαν ούτε και τη θέση του teacher assistant στο Primary school.

    Like

    1. Νεκταρία μου λυπάμαι για αυτό, αν και πιστεύω ότι υπάρχει λόγος για το κάθε τι που συμβαίνει. Χωρίς Αγγλική προϋπηρεσία η αλήθεια είναι δε σε δέχονται και μάλλον πρέπει να το προσθέσω στο άρθρο αυτό. Χρειάζονται τουλάχιστον 2 μήνες εθελοντικής δουλειάς σε Αγγλικό σχολείο. Δεν είχες ουσιαστική επικοινωνία με τα πρακτορεία; Δε σε στήριξαν να σε καθοδηγήσουν στο τι χρειάζεσαι για να βρεις μια θέση σε σχολείο; Εμένα το 1ο πράγμα που μου είπαν στο 1ο πρακτορείο που μου έβγαλε και DBS ήταν ότι ο εθελοντισμός θα με βοηθήσει να βρω μια θέση σε σχολείο. Δες και αυτό το άρθρο μου, καθώς προσπαθώ να παρουσιάζω όλες τις πλευρές: https://greekteachersinengland.wordpress.com/2016/02/09/%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%87%CE%B1%CE%BC%CE%B7%CE%BB%CE%AC-%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B9-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5-%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%8D%CF%80%CF%89%CF%83%CE%B7/

      Like

      1. Γύρισα όλα τα σχολεία του Exeter για εθελοντική εργασία και δεν ήθελε κανένα.Σε γενικές γραμμές έδινα συνεχώς και στα Education Agency ό,τι μου ζητούσαν Personel ,Classpeople.Hays,όλα αυτά στο Exeter και δεν είδα καμία υποστήριξη.Σας ευχαριστώ και θα ήθελα να κρατήσω επικοινωνία μαζί σας.

        Like

  5. Καλησπέρα! Πολυ ενημερωτικό το άρθρο σε ευχαριστούμε. Θέλω να σε ρωτήσω κατι συγκεκριμένα. Έχω πτυχίο και μάστερ ψυχολογίας και ήδη δουλεύω 2 χρόνια σε σχολείο. Θέλω να γίνω δασκάλα όμως. Έχω δει αυτό το site που καταθέτεις τα χαρτιά σου αλλα στη αρχή σου ζητάει τι ηλικία μπορείς να διδάξεις. Ξέρω ότι με πτυχίο ψυχολογίας μπορείς να διδάξεις νηπιαγωγείο δημοτικό και college a levels ψυχολογία … Τι να βάλω ;; Εγω ειναι ανοιχτή σε ολα αλλα δε ξέρω με τη ψυχολογία τι φαίνεται πιο λογικό .. Ειναι υποχρεωτικό να συμπληρωθεί το κουτάκι .

    Ευχαριστώ πολυ !!

    Αν γινεται μπορείτε να μου απαντήσετε στο Mail μου (danaiserf@gmail.com) για να το δω σίγουρα.

    Liked by 1 person

  6. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι χαρά πήρα όταν εντελώς τυχαία και ψάχνοντας πάντα, έπεσα πάνω στο site σας. Είστε κατατοπιστικότατοι!!! Βρίσκομαι εδώ και 7 μήνες Αγγλία (Boston, Lincs), και τώρα πια που μπορώ να πω πως προσαρμόστικα λιγάκι και εγώ και το μικρό μου (2 ετών) στην καινούρια μας ζωή, σκέφτομαι να δώ και το επαγγελματικό μου κομμάτι. Ο συζυγός μου εργάζεται εδώ και 1 χρόνο στην Αγγλία γι’ αυτό και έχω την «πολυτέλεια» να μην εργάζομαι για κάποιο διάστημα.
    Εδώ και αρκετούς μήνες άρχισα να ψάχνω πληροφορίες αλλά πραγματικά μπερδεύτικα ΤΟΣΟ πολύ….
    Γι΄ αυτό θα ήθελα σας παρακαλώ τη βοηθειά σας στην αποσαφήνηση κάποιων πραγμάτων.
    • Ξέρω ότι το πρώτο βήμα για μένα είναι η γλώσσα. Δυστυχώς στην Ελλάδα ξέμεινα σε ένα Lower εδώ και χρόνια. Απο Σεπτέμβριο θα ξεκινήσω μαθήματα ESOL και στόχος μου είναι να φτάσω το Level 2. Είναι όλα ΟΚ με αυτό?
    • Πρέπει να κάνω update και translate το βιογραφικό μου. Θα μπορούσατε να μου στείλετε το πρότυπο καθώς και ένα covering/cover letter, που έχετε στην διαθεσή σας όπως αναφέρεται παραπάνω?
    Έχω ΝΙΝΟ και θέλω παράλληλα να κάνω apply για το QTS. Είμαι πτυχιούχος Μαθηματικός του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και έχω ένα μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή απο το Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας (Κύπρος) αναγνωρισμένο απο το ΔΟΑΤΑΠ καθώς και βεβαίωση Παιδαγωγικής Επάρκειας απο τον ΔΟΑΤΑΠ λόγω του Μεταπτυχιακού μου. Ακόμη έχω περίπου 4,5 χρόνια προυπηρεσία στην Ειδική Αγωγή (Τμήματα Ένταξης κ 1 χρόνο σε ΕΕΕΕΚ). Όσον αφορά την ηλεκτρονική αίτηση για το QTS, αν δεν έχω καταλάβει σωστά διορθώστε με, απαιτούνται:

    • Πτυχίο κ Αναλυτική Βαθμολογία μεταφρασμένα (κάπου διάβασα ότι δεν είναι αυτά της ορκομωσίας, είναι αντίγραφα με σφραγίδα του Προέδρου της Σχολής και πρέπει να αναφέρουν οτι προορίζονται για τις ξένες αρχές…. κάτι τέτοιο….)
    • Το Μεταπτυχιακό μου που δεν είναι απο Ελλάδα μαζί με την Αναλυτική του Βαθμολογία να το στείλω? Πάντα βέβαια φαντάζομαι και με τα χαρτιά του ΔΟΑΤΑΠ συνοδευτικά.
    • Βεβαιώσεις προυπηρεσίας μεταφρασμένες
    • Αντίγραφο διαβατηρίου
    • 1 συστατική επιστολή
    • Αντιγράφου Ποινικού Μητρώου μεταφρασμένο (Αυτό μάλλον θα το χρειαστώ αργότερα κ όχι για την αίτηση, σωστά?)
    • Ακόμη, κάπου διάβασα και για κάποια Βεβαίωση Μετακίνησης απο το Υπουργείο κ το Τμήμα Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων, ισχύει?
    Θα είναι μια καλή ευκαιρία για μένα τώρα που θα πάω Ελλάδα να μαζέψω όλα αυτά τα έγγραφα.
    Τέλος, το παίρνουν ΟΛΟΙ οι αιτούντες απο Ελλάδα το QTS?

    Ζητώ συγνώμη αν σας κούρασα, θα προσπαθήσω να μπω και στην αίτηση του QTS για να την δω και να έχω άποψη. Ελπίζω οχι καινούριες απορίες…
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και περιμένω με ανυπομονησία την απάντησή σας!!!

    Like

    1. Καλημέρα Άννα! Απλό (δε χρειάζεται για χρήση στο εξωτερικό και σφραγίδα Χάγης) πτυχίο και αναλυτική μεταφρασμένα στα Αγγλικά να σκανάρεις και το διαβατήριό σου και να τα “ανεβάσεις” στο qts. Το μεταπτυχιακό δε χρειάζεται να το “ανεβάσεις”. Μέχρι χτες τουλάχιστον όλοι οι Έλληνες απόφοιτοι ΑΕΙ των παραπάνω σχολών δικαιούνταν και τους χορηγούσε η Αγγλική κυβέρνηση το qts μετά από αίτησή τους. Οι βεβαιώσεις προϋπηρεσίας δε σου χρειάζονται καν. Αυτή η βεβαίωση είναι νόμου υπαγωγής 2005/36. Στην αρχή πήρα παράβολο 50Ε και πήγα στο υπουργείο παιδείας στη Νετατζιώτισσα και έκανα αίτηση. Μετά από λίγο καιρό μου την έστειλαν. Τη μετέφρασα, νομίζω την κατέθεσα για το QTS αλλά δε χρειάζεται τελικά. Απαραίτητο είναι να βελτιώσεις το γλωσσικό σου επίπεδο. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σου και στο email σου.

      Like

      1. Πραγματικά σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την ΑΜΕΣΗ ανταποκρισή σας!!! Ελπίζω να μην υπάρξει πρόβλημα μετά τα αποτελέσματα του δημοψηφίσματος όσον αφορά την αιτησή μου για το QTS.
        Και ειλικρινά δεν χορταίνω να διαβάζω το site σας. Εξαιρετική δουλειά, συγχαρητήρια!!!
        Πριν λίγο κοιτούσα το link “Βιογραφικό για την Αγγλία” και συνειδητοποίησα πόσο λάθος είμαι στην παρουσίαση του βιογραφικού μου ενώ θεωρώ πως έχω αρκετά προσόντα. Για παράδειγμα έχω πιστοποίηση για την Ανάγνωση κ Γραφή του συστήματος Braille (είναι η γραφή των Τυφλών και ανθρώπων με πολύ σοβαρά προβλήματα όρασης) και το αναφέρω στο ΤΕΛΟΣ της 4ης!!! σελίδας του βιογραφικού μου.
        Σας παρακαλώ αν έχετε τον χρόνο θα ήθελα να σας το στείλω να του ρίξετε μια ματιά ώστε να έχετε πλήρη εικόνα μου ώστε στοχευμένα πλέον να μπορέσετε να με συμβουλέψετε.
        Σας ευχαριστώ.

        Liked by 1 person

  7. Βικτώρια μου καλησπέρα,
    Στο 4ο βήμα συμπλήρωσης της αίτησης για το QTS και στη θέση Document Type, ξεδιπλώνονται τα ακόλουθα:
    Identity
    Change of name / DOB Evidence
    MR ITT quals, transcripts and translations
    MR HE Quals and Translations
    MR OTT supporting letter
    MR Additional Training evidence
    Letter
    Email
    Η ερωτησή μου είναι, γιατί έχω μπερδευτεί λιγάκι, τι απο τα παραπάνω επιλέγω για να ανεβάσω
    1ον Το αντίγραφο του πτυχίου και της αναλυτικής βαθμολογίας
    2ον Τις επικυρωμένες μεταφράσεις του πτυχίου και της αναλυτικής βαθμολογίας
    Επιπλέον, απο όσα έχω καταλάβει δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσω σίγουρα τα 4 τελευταία.
    Ευχαριστώ πολύ και καλό σου βράδυ!!!

    Like

    1. Άννα δεν έχει σημασία όποια επιλογή και να βάλεις! Βάλτα καλύτερα όμως στο MR ITT quals, transcripts and translations.

      Like

  8. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά!
    Είμαι δασκάλα δημοτικής εκπαίδευσης και σκοπεύω να φύγω το συντομότερο. Έχω ήδη στείλει τα χαρτιά μου για μετάφραση ώστε να μπορέσω να κάνω αίτηση για QTS. Θα μπορέσω να εργαστώ όμως σε nursery; Θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο να δουλέψω σε δημοτικό καθώς δεν έχω την απαιτούμενη ευχέρεια στην ομιλία της γλώσσας. Σε ποια ειδικότητα θα είχα περισσότερες πιθανότητες να εργαστώ; Επίσης, έχω ένα μικρό παιδάκι ενός έτους. Γνωρίζεις αν θα μπορούσα να το στέλνω κάπου για τις ώρες που ψάχνω εργασία ή εργάζομαι;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Liked by 1 person

    1. Dimi σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια! Σε αυτό το άρθρο μπορείς να διαβάσεις για το σύστημα διδασκαλίας στα nurseries. Επίσης στο παρακάτω blog μπορείς αναλυτικά να διαβάσεις συγκεκριμένες απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτεις! Ρίξε μια ματιά!! Καλή επιτυχία! http://nipiagogoistinagglia.blogspot.co.uk/

      Like

  9. Καλησπέρα! Σε ευχαριστούμε για το κατατοπιστικότατο site!
    Είμαι πτυχιούχος μαθηματικός με ελληνικό μεταπτυχιακό. Τελευταία ξεκίνησα να αναζητώ πληροφορίες για το QTS και διαπίστωσα πως μπορώ κάνοντας μια αίτηση να μου το χορηγήσουν. Διάβασα όμως πως χρειάζεται βεβαίωση περί υπαγωγής στην οδηγία 2005/36/ΕΚ από το ελληνικό υπουργείο παιδείας ή αλλιώς το λένε βεβαίωση μετακίνησης (ουσιαστικά αναφέρει, εξ όσων έχω καταλάβει, πως εφόσον μπορώ να διδάξω στην Ελλάδα μπορώ και σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ).
    Σε παραπάνω σχόλιο αναφέρεις πως δεν γνωρίζεις αυτό το έγγραφο. Τελικά το χρειάζομαι στην αίτηση για QTS? Ρωτάω γιατί θέλει και παράβολο 50 ευρώ για την έκδοση αυτού του εγγράφου.
    Επίσης το μεταπτυχιακό μου να το επισυνάψω ή δεν χρειάζεται?

    Και μια τελευταία ερώτηση. Οι μαθηματικοί βρίσκουν δουλειά σε αγγλικά σχολεία ή είναι δύσκολο? Τι γνωρίζεις από την εμπειρία σου?

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

    Liked by 1 person

    1. Γεια σου Dora! Σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου… Διόρθωσα το παραπάνω σχόλιό μου. Μου θύμησες μόλις ότι είχα πάρει κι εγώ το παράβολο, πήγα στο υπουργείο παιδείας στη Νερατζιώτισσα μαζί με πτυχίο και αναλυτική για χρήση στο εξωτερικό τα παρέδωσα και μετά από 2 εβδομάδες περίπου έλαβα στο σπίτι μου τη βεβαίωση νόμου υπαγωγής 2005/36 ένα χαρτί επίσημο που στην ουσία λέει σε ποιές ηλικίες μπορώ να διδάξω στην Ελλάδα. Αυτό το κατέθεσα – αν θυμάμαι καλά – στα δικαιολογητικά για να μου χορηγήσουν το QTS, αλλά τελικά ΔΕ χρειάζεται. Ίσως χρειάζεται για το NARIC. Ούτε το μεταπτυχιακό σου χρειάζεται να καταθέσεις για το QTS. Οι μαθηματικοί για να βρουν δουλειά πρέπει σίγουρα να έχουν άνεση με τη γλώσσα. Στο Λονδίνο υπάρχει ΤΡΕΛΗ ζήτηση και μπορείς να βρεις αμέσως δουλειά μέσω πρακτορείου και χωρίς εθελοντική προϋπηρεσία! Δες άρθρα του Ευστάθιου Νόκα στο site μας και αν θες ρώτησέ τον, θα χαρεί να σε βοηθήσει.

      Like

      1. Σε ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση σου. Ακόμα προσπαθώ να βγάλω άκρη είναι η αλήθεια.
        Το ότι δεν χρειάζεται η βεβαίωση περί υπαγωγής ατην οδηγια 2005/36 / Εκ είναι σίγουρο; Παίρνω τηλ στο Υπουργείο Παιδείας το Ελληνικό και δεν απαντά κανεις…..
        Σχετικά με ρα μεταφρασμενα πτυχία , λες στην απάντηση σου πως είχες πτυχίο και αναλυτική βαθμολογία για χρήση στο εξωτερικό. Εγώ έχω αντίγραφο πτυχίου και βαθμολογία απο την ορκωμοσία. Δεν κάνουν αυτά αν τα μεταφράσω;

        Σε ευχαριστώ πολύ!

        Liked by 1 person

      2. Σου έχω τελική απάντηση 🙂 δε χρειάζεται να στείλεις την αναλυτική σου τελικά και ούτε το έγγραφο αυτό 🙂

        Like

      3. Είμαστε σίγουροι δλδ; Γιατί εκενευριστηκα πολύ σήμερα με το Υπουργείο.
        Αν παρ’ ελπιδα θεωρηθεί ελλιπής η αίτηση μου για qts έχω το δικαίωμα να την ξανακάνω;
        Τελικά το πτυχίο της ορκωμοσίας να μεταφράσω;

        Σε ευχαριστώ παρά πολύ για τον χρόνο σου!!!!!!

        Liked by 1 person

      4. Ρώτησα γνωστούς που παρέλαβαν το QTS έχοντας στείλει μόνο πτυχίο και ταυτότητα πρωτότυπα και μετάφραση!!

        Like

  10. Καλησπέρα Ντόρα και καλή δύναμη σε οτι κι αν κάνεις!!!
    Λοιπόν τα πράγματα έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ όπως σου τα ανέφερε παραπάνω η Βικτόρια (ΒΙΚΤΟΡΙΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥΥΥΥΥΥ, είσαι ανεκτίμητη…). Έχω ακριβώς την ίδια ειδικότητα με σένα και όπως θα έχεις ήδη διαβάσει, ήμουν και εγώ τρελαμένη. Ας είναι καλά η Βικτόρια, πάντα θα την ευχαριστώ κ θα βοηθάω και εγώ όσο μπορώ, όπως και εγώ βοηθήθηκα.
    Λοιπόν, στις 9 Ιουλίου (2016) έστειλα πτυχίο και αναλυτική βαθμολογία πρωτότυπα και μετάφραση, και ταυτότητα (όχι μεταφρασμένη, το αναφέρει και στην αίτηση που θα κάνεις). Στις 6 Αυγούστου 2016, δηλαδή ούτε καν μήνας δεν πέρασε μου έστειλαν το QTS number μου!!!
    Πραγματικά είναι ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ, ούτε και εγώ δεν το πίστευα.
    Δεν υπάρχει λοιπόν λόγος να χαλιέσαι άσκοπα, απλά κάνε την ΛΙΤΗ αίτησή σου άμεσα 🙂
    Φιλιά σε όλους τους αναγνώστες και ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    Liked by 1 person

    1. Ωωωω σε ευχαριστώ Αννα. Το πτυχίο είναι τελικά της ορκωμοσίας;
      Και στην αίτηση για qts στο πεδίο ηλικίες που μπορούμε να διδάξουμε βάζουμε 12-18 ;χωρίς να το αποδεικνύουμε κάπως;
      Συγνωμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά αύριο θα πάω για μεταφρασεις και λιαν συντομως θα κάνω την αίτηση.

      Σας ευχαριστώ για ακόμα μια φορά!!

      Like

      1. Ντόρα μου γειά σου και πάλι!!!
        Πιστεψέ με δεν έχει καμια σημασία αν το πτυχίο είναι της ορκομωσίας ή όχι. Το δικό μου δεν ήταν. Ναι, στο πεδίο ηλικίες βάζουμε 12-18, απλά ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ!!! Μάλλον αυτό σου έχει μείνει λόγω ειδικότητας -:) -:)
        Καλή επιτυχία με την αιτησή σου αν και να είσαι σίγουρη οτι όλα θα πάνε καλά.

        Liked by 1 person

  11. Άννα σε ευχαριστώ πολύ. Ηδη έδωσα το πτυχίο μου για μετάφραση. Μόλις το παραλάβω θα κάνω την αίτηση!

    Υ.γ. Εγώ και ο Ευκλείδης έχουμε τα “θέματα” μας με τις αποδείξεις! Χαχα

    Σε ευχαριστώ πολύ!

    Like

    1. Θα ήθελα μια διευκρίνηση για τις μεταφράσεις των δικαιολογητικών που ανεβάζουμε στην online αίτηση για το qts. Πρέπει να είναι cerified απ’ ότι λέει το επίσημο site του qts. Μπορεί να τα μεταφράσει ένας επίσημος μεταφραστής, ή ένας δικηγόρος ή πρέπει οποιοσδήποτε η μετάφραση να γίνει από τη μεταφραστική υπηρεσία του υπουργείου εξωτερικών;

      Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

      Like

  12. Καλησπέρα,
    απίστευτα χρήσιμο το άρθρο 🙂 !! Βικτόρια μπορείς να με βοηθήσεις είμαι πολύ μπερδεμένη. Ήρθα στην Αγγλία πριν ένα μήνα για μεταπτυχιακό (MA Education:TESOL). Το πρώτο μου πτυχίο είναι στην γερμανική φιλολογία (ΑΠΘ) και σκέφτομαι να κάνω αίτηση για QTS. Απ’ότι καταλαβαίνω δεν χρειάζεται να έχεις εργασιακή εμπειρία απλά ανεβάζω πτυχίο, διαβατήριο και αναλυτική. Σωστά ; Αφού πάρεις όμως το qts μετά τι κάνεις; Πρέπει να δώσεις gcse για να σε δεχτούν school direct, teach first etc? Ή ακολουθείς άλλη διαδικασία για να κάνεις την πρακτική; Για pgce δεν το σκέφτομαι καν γιατί έχω ‘ηδη πάρει δάνειο για το μαστερ και πρέπει μέχρι Σεπτέμβρη να έχω βρει δουλειά.
    Προσωπικά θα ήθελα να ασχοληθώ και με τη διδασκαλία αγγλικών αλλά μου είπαν ότι μόνο με το ΜΑ δεν φτάνει και ότι πρέπει να κάνω και CELTA, ισχύει; Σκέφτομαι από Γενάρη να ψάξω να βρω εθελοντική εργασία (αγγλικά σε πρόσφυγες) για να αποκτήσω προϋπηρεσία. Λες να βοηθήσει;

    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Liked by 1 person

    1. Καλησπέρα Μαρίνα! Κάνε γρήγορα αίτηση για QTS και επιδίωξε να πηγαίνεις οπουδήποτε για εθελοντική εργασία μία φορά την εβδομάδα- ως TA σε infants, primary ή secondary ή ακόμα και διδασκαλία σε πρόσφυγες όπως έγραψες. Για την περίπτωσή σου αυτό μου φαίνεται πιο κατάλληλο! Δες πότε έχει επόμενο event στην περιοχή σου για να πας να ενημερωθείς! https://getintoteaching.education.gov.uk/explore-my-options/teacher-training-routes/specialist-training-options/teach-first
      Για διδασκαλία Αγγλικών ως ξένη γλώσσα – ναι – χρειάζεσαι CELTA.
      Ελπίζω να σε βοηθήσουν και τα υπόλοιπα άρθρα! ΄Ο,τι άλλο χρειαστείς, μη διστάσεις 🙂

      Like

      1. Καλησπέρα Βικτόρια έχω τελειώσει ελληνική φιλολογία κ έχω αποκτήσει μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή…θέλω να κάνω αίτηση για QTS….Το μεταπτυχιακό αν και δεν αποκτήθηκε στην Αγγλία έγινε στα αγγλικά….Γνωρίζεις αν η ειδικότητα μου έχει το δικαίωμα απόκτησης QtS;Προσωπικά ένδιαφερομαι να δουλέψω στην ειδική αγωγή είναι εφικτό η αναγνωρίζεται
        μόνο το βασικό πτυχίο στο Qts;

        Like

      2. Καλησπέρα Kassandra! Θα έχεις το QTS και δε θα σε εμποδίσει κανείς να δουλέψεις στον τομέα ειδικής αγωγής ως SEN TA. Όλα τα πρακτορεία έχουν ανάγκη από αυτήν την ειδικότητα. Αλλά αρχικά πρέπει να αρχίσεις εθελοντικά ακολουθώντας βέβαια όλα τα παραπάνω βήματα. Για περαιτέρω απορίες απευθύνσου στη σελίδα μας στο facebook με προσωπικό σου μήνυμα!

        Like

      3. Σε ευχαριστώ ειλικρινά για τις συμβουλές σου! Εισαι υπέροχη! Μόνο που μπαίνεις στον κόπο να μας βοηθήσεις μέσα από τα άρθρα σου αλλά και να μας απαντήσεις μετά, πραγματικά είναι αξιοθαύμαστο!
        Είμαι τελείως μόνη μου Αγγλία, ήρθα για κάτι καλύτερο. Είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα εδικά εδώ που μένω (μικρή πόλη και σχεδον ΚΑΘΟΛΟΥ international το πανεπιστήμιο) και δεν υπάρχει κανεις που να μπορεί να με συμβουλεύσει. Να φανταστεις πήγα σε σύμβουλο το παν. και μου είπε να δώσω gcse για να κάνω αίτηση για qts ή να γυρίσω για 2 χρόνια στη χώρα που να δουλέψω και μετά να έρθρω εδώ για να θεωρηθώ qualified.
        Να σε ρωτήσω κάτι ακόμα; Αν πάρω qts για γερμανικά θα πρέπει να -λογικά- να κάνω εθελοντική εργασία ή placement στην διδασκαλία γερμ. Μετά με τα αγγλικά τι μπορώ να κάνω για εμπειρία;

        Liked by 1 person

  13. Καλησπέρα Victoria ! Συγχαρητήρια για το κατατοπιστικό site…
    Ήθελα να ρωτήσω για την απόκτηση του QTS. Kαταρχήν η διαδικασία είναι εξολοκλήρου ηλεκτρονική ? δλδ δεν χρειάζεται να ταχυδρομήσω φάκελο με στοιχεία? και την αίτηση θα χρειαστεί να την υπογράψω ? άρα θα πρέπει να την εκτυπώσω να υπογράψω και να την ανεβάσω υπογραμμένη ?

    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Liked by 1 person

  14. Καλησπέρα Victoria ! Συγχαρητήρια για το κατατοπιστικό site….

    Ήθελα να ρωτήσω για το QTS. Καταρχήν η διαδικασία είναι εξολοκλήρου ηλεκτρονική? Δεν χρειάζεται να ταχυδρομήσω κάποιο φάκελο με στοιχεία?
    Κατά δεύτερο, η αίτηση πρέπει να υπογραφεί ? οπότε πρέπει να την εκτυπώσω να την υπογράψω και να την ανεβάσω?

    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Like

    1. Καλησπέρα Γιώργο και ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια! Δε χρειάζεται να ταχυδρομήσεις τίποτα, όλα online τα κάνεις. Δε χρειάζεται καν να υπογράψεις κάπου.

      Like

  15. Καλησπέρα σε όλους!Επειδή ενδιαφέρομαι κι εγώ για εργασία στο Λονδίνο και προσπαθώ να κατανοήσω τι επακριβώς χρειάζεται για την απόκτηση του πολυπόθητου QTS,κι επειδή έχω μπερδευτεί διαβάζοντας πως χρειάζεται προυπηρεσία,διαβατήριο, συστατικές,κτλ,…Μήπως μπορεί κάποιος να αναγράψει ξεκάθαρα και συγκεκριμένα τα δικαιολογητικά που είναι απαραίτητα???Ξέχασα να αναφέρω [πως εγώ είμαι απόφοιτος Ιστορικού του πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

    Liked by 1 person

    1. Εγώ έστειλα ηλεκτρονικά πτυχίο πρωτότυπο και μεταφρασμένο και βεβαίωση υπαγωγής στην οδηγία 2005/36/ΕΚ πρωτότυπη και μεταφρασμένη. Αν και μου είπαν πως δεν χρειάζεται αυτή η βεβαίωση ο άντρας μου επέμενε να τη στειλω. Δεν έστειλα κανένα άλλο έγγραφο και σε 17 μέρες είχα QTS.

      Liked by 1 person

      1. Η αλήθεια είναι πως δεν χρειάζεται. Οποιος δεν την έχει δεν έχει κάνενα πρόβλημα. Επίσης δεν χρειάζεται ούτε NARIC.

        Liked by 1 person

  16. Μήπως μπορεί κάποια να με βοηθήσει ;Την Δευτέρα με ενημέρωσαν ότι “πήρα” το qts αλλά έχω μια απορία. Γιατί χωρίς specific subject and for employment in non maintained special schools?
    Έχω τελειώσει German language and literature. Επίσης γνωρίζει κανείς για πιο λόγο εξαιρουμαστε από induction year;
    Ευχαριστώ πολύ έξω των προτέρων

    Like

  17. Αγαπητή Βικτώρια οι ενημερώσεις σου είναι πραγματικό “διαμάντι” για όλους όσους επιθυμούν να δραπετεύσουν από την Ελλάδα… Απορώ πώς δεν τα είχα δει και διαβάσει νωρίτερα. Η ερώτησή μου είναι απλή και νομίζω ότι εν μέρη έχουν απαντηθεί. Παρ όλα αυτά θα ζητήσω μια επιβεβαίωση. Βρίσκομαι στο Leeds εδώ και 20 μέρες ενώ είχα ξεκινήσει από το Λονδίνο οπου κι εκεί έμεινα περίπου τόσο. Είμαι καθηγητής μουσικής με αρκετά “παχύ” βιογραφικό. Δυστυχώς όμως το επίπεδο αγγλικών μου είναι χαμηλό. Εχω πλέον N.i.No , NHS No , Bank ac και φυσικά χώρο διαμονής. Εκείνο όμως που δεν έχω είναι εργασία (ευκαιρίες υπάρχουν βέβαια). Τώρα κατανόησα ότι χρειάζομαι αρκετά έγγραφα που δεν έχω για να διδάξω σε σχολεία (εκτός από τη γλώσσα που δυσκολεύομαι). Η συμβουλή που χρειάζομαι είναι, 1. μήπως άδικα το κουράζω με χαμηλό επίπεδο γλώσσας? 2. Επιστρέφω καλύτερα Ελλάδα , (για να μη ξοδεύω ενα κάρο χρήματα εδώ), ολοκληρώνω τις γραφεικρατικές διαδικασίες και αφου αναβαθμίσω το επίπεδο των αγγλικών επανέρχομαι? 3. Υπάρχουν λύσεις για τους μουσικούς, μιας και το επίπεδο γλώσσας δεν είναι απαραίτητο να είναι πολύ υψηλό? Ευχαριστώ πολύ

    Like

    1. Καλησπέρα Θωμά! Χαίρομαι γιατί μπορώ να βοηθήσω και άλλους που το χρειάζονται! Δυστυχώς χωρίς γνώση Αγγλικών και κάποια εκπαίδευση στην Αγγλία (πτυχίο, μεταπτυχιακό ή κάποια άλλη πιστοποίηση εδώ) δε σε προτιμούν σε κάποια τέτοια θέση. Όσον αφορά τις θέσεις για τους μουσικούς γνωρίζω ότι είναι δύσκολος χώρος και συνάδελφοί σου δυσκολεύονται (Greek teachers in London).

      Like

  18. Διαφωτιστικότατη τοποθέτηση. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Κάνετε πολύ καλά που βοηθάτε, διότι η εμπειρία σας είναι πράγματι το ισχυρότερο εφόδιο για όλους εμάς που κινούμαστε σε αχαρτογράφητα νερά. Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους.

    Liked by 1 person

  19. Καλησπέρα!Συγχαρητήρια για την σελίδα με βοήθησε κι εμένα παρα πολύ.Έχω το QTS και έρχομαι στο Λονδίνο αρχές Γενάρη.Στέλνω σε γραφεία αλλά δεν μου απαντάνε κι εχω αγχωθεί.Έχετε καποια συμβούλη για το πώς πρέπει να ψάξω για δουλειά η πρακτική μιας και δεν εχω εμπειρία σε αγγλικο σχολειο

    Liked by 1 person

    1. Ζωή καλησπέρα. Όπως έχει αναφερθεί σε πολλά άρθρα, χωρίς εθελοντική έστω προϋπηρεσία στην Αγγλία δε θα βρεις δουλειά. Διαφορετικά μπορείς να κάνεις αίτηση για το PGCE όπου δίνονται υποτροφίες και δάνειο.

      Like

  20. Βικτώρια καλησπέρα και ευχαριστούμε για όλες τις χρήσιμες. Όλα όσα αναφέρονται παραπάνω, ισχύουν και για την ειδικότητα του καθηγητή φυσικής αγωγής?

    *(με πτυχίο Τεφαα)

    Like

  21. Βικτώρια καλησπέρα και ευχαριστούμε για όλες τις χρήσιμες πληροφορίες . Όλα όσα αναφέρονται παραπάνω, ισχύουν και για την ειδικότητα του καθηγητή φυσικής αγωγής?

    *(με πτυχίο Τεφαα)

    Liked by 1 person

      1. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση! Από ότι είδα το πρόσθεσες και στον τίτλο της δημοσίευσης! Καλό είναι να ενημερωθούν όλοι όσοι ενδιαφέρονται… Καλή τύχη σε όσους κυνηγούν μια θέση σε σχολείο της Αγγλίας!!!

        Like

  22. Βικτώρια καλησπέρα!
    Θα ήθελα σε παρακαλώ να λύσεις κάποιες απορίες μου. Υπενθυμίζω ότι είμαι μια Μαθηματικός στην Αγγλία, η οποία προσπαθεί σε αυτή τη φάση να βελτιώσει τα Αγγλικά της. Παράλληλα κάνω εθελοντική εργασία σε ένα Special School, 3 ώρες για φορά την εβδομάδα και πρόσφατα ξεκίνησα επίσης σε μια Academy στο Μaths Department 4 ώρες μια φορά την εβδομάδα επίσης. Στην Ακαδημία υπήρξα τυχερή γιατί ΟΛΟΙ οι καθηγητές, μου επιτρέπουν να βοηθάω τους μαθητές κατά την διάρκεια των μαθημάτων και αυτό για μένα είναι μια εξαιρετική εμπειρία.
    Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
    Ξέρω οτι για να κάνεις apply για ένα teaching post πρέπει οποσδήποτε να έχεις UK experience έστω εθελοντική. Επίσης ξέρω οτι δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος χρόνος εξάσκησης. Θα μπορούσες να μου πεις ΠΕΡΙΠΟΥ πόσος χρόνος εργασίακής εμπειρίας σε επίπεδο εθελοντισμού είναι ΑΝΕΚΤΟΣ; Το ρωτάω αυτό γιατί μέσα απο την ήδη αποκτηθέμενη εμπειρία μου θεωρώ οτι δεν έχω να κερδίσω κάτι παραπάνω, πλέον αυτών που κατέκτησα ήδη, όσον αφορά το αντικείμενό μου και τον τρόπο που δουλεύει εδώ το σύστημα. Σκέφρτομαι λοιπόν ότι ίσως θα ήταν καλύτερα να μην σπαταλάω πλέον το χρόνο μου και να επικεντρωθώ στην βελτίωση των Αγγλικών μου. Επιτρέψτε μου να πω οτι είναι το μόνο στο οποίο υστερώ έναντι των Άγγλων συνεδέλφων μου. Φυσικά τα Μαθηματικά είναι μια “Παγκόσμια Κοινή Γλώσσα” θα έλεγα και λόγω των χρόνων εμπειρίας μου στην Ελλάδα ίσως αυτά να κάνουν τα πράγματα λίγο πιο εύκολα για μένα.
    Επίσης, αληθεύει οτι πρέπει να έχω at least 2 references προκειμένου να συμπληρώσω μια αίτηση; Και τι είδους συστατικές είναι αυτές; Ποιός τις δίνει;
    Ακόμη, όταν σταματήσω την εθελοντική εργασία, θα πρέπει ΕΓΩ να ζητήσω κάποιο έγγραφο απο τον/την Head του σχολείου που να πιστοποιεί την εθελοντική εργασία μου εκεί; Έχει αυτό (το έγγραφο) κάποια συγκεκριμένη ονομασία στην Αγγλική Γλώσσα;

    Σε ευχαριστώ πολύ!
    Καλό βράδυ και καλή δύναμη σε όλους μας

    Like

    1. Καλησπέρα Άννα! Εξαιρετική η εθελοντική σου εμπειρία, μπράβο! Αυτή η περίοδος εθελοντισμού είναι πολύ σημαντική και στη βελτίωση της γλώσσας. Η άνεση στη γλώσσα δεν έρχεται αυτόματα αλλά μετά από αρκετή έκθεση στο περιβάλλον όπου χρησιμοποιείται. Μετά τους 2 μήνες εθελοντικής εργασίας αν έχεις γραφτεί σε πρακτορεία, αυτά άνετα μπορούν να σε στείλουν σε διάφορα placements. Η head πρέπει να δεσμευτεί να απαντήσει σε πιθανούς μελλοντικούς εργοδότες, οπότε θα της ζητήσεις το επαγγελματικό της email και τηλ. Τα πρακτορεία ζητούν 2 references από την τελευταία εργασιακή σου εμπειρία (εθελοντική ή μη). Αυτά λογικά θα είναι από τα 2 σχολεία που είσαι εθελόντρια τώρα. Στις αιτήσεις για δουλειά που θα κάνεις σε σχολεία αργότερα ζητούν πάλι 2 references αλλά η μία μπορεί να είναι προσωπική (δηλαδή από κάποιο άτομο που σε γωρίζει προσωπικά – φίλο). Ελπίζω να σε κάλυψα 🙂

      Like

  23. Καλησπέρα σας! Ως πληροφορικός υπάρχουν θέσεις σε σχολεία?Ή μόνο οι ειδικότητες που αναγράφετε?Η εργασιακή εμπειρία στην Ελλαδά σε φροντιστήριο υπολογίζεται?

    Liked by 1 person

  24. Βικτώρια καλησπέρα,

    Θέλω να σε ευχαριστήσω πάρα πολύ για το δώρο που μας έκανες. Πριν λίγες μέρες και μετά από ελάχιστο καιρό μου ήρθε το QTS μου. Ήθελα απλά να σε ρωτήσω κάτι. Αναφέρει ότι το QTS μου είναι non-subject και non-age range specific. Είναι σωστό αυτό? Γιατί από ότι ξέρω, αν θέλει κάποιος να κάνει ένα PGCE για να αποκτήσει το QTS επιλέγει πρόγραμμα ανάλογα με την ειδικότητα του, το οποίο μπορεί να είναι είτε primary, είτε secondary. Άρα πως μπορώ να εργαστώ σε ένα σχολείο σαν physical education teacher εφόσον το QTS μου δεν το αναφέρει?

    Like

    1. Καλησπέρα Ανδρέα. Ακριβώς λόγω αυτού που λες μπορείς να δουλέψεις οπουδήποτε από τη στιγμή που έχεις το QTS. 🙂

      Like

      1. Κατάλαβα… Είπα μήπως κάτι δεν πήγε καλά στην διαδικασία. Ευχαριστώ πολύ για όλα!

        Like

  25. Γεια σας παιδια! Γνωρίζετε εαν και οι Βιολογοι εχουμε την δυνατοτητα να διδαξουμε στα Αγγλικα σχολεία? Με βαση αυτα που διαβασα στην αναλυτική μου βαθμολογία έλεγε οτι ναι μετα το περας των σπουδών οι απόφοιτοι τμήματος Βιολογίας έχουν τη δυνατότητα να διδάξουν σε Secondary School. Μολις εκανα την αιτηση για QTS. Λέτε να έχω κάποιο θέμα? Ανέβασα όλα τα στοιχεία σκαναρισμένα. Όμως δεν είναι σε ένα αρχείο. Για παραδειγμα σε ενα pdf ειναι το πτυχίο και η επίσημη μεταφρασή του, σε άλλο η μεταφραση της βαθμολογίας και σε άλλο η original αναλυτική! Λέτε να έχω θέμα?

    Like

  26. Καλησπέρα, πολύ χρήσιμο το άρθρο και τα comments, θέλω να ρωτήσω χρειάζεται επίσημη μετάφραση αναλυτικής βαθμολογίας ή μπορώ να χρησιμοποιήσω και το diploma supplement που έχω από το απθ σε ελληνικά και αγγλικά και αναγράφει επίσης την αναλυτική βαθμολογία και στατιστικά στοιχεία; Ευχαριστώ!

    Like

    1. Καλημέρα, μόλις έμαθα ότι πήρα το QTS! Στην αίτηση έβαλα και την αναλυτική βαθμολογία που γράφει την ημερομηνία εγγραφής και τα diploma supplements που γράφουν τον τίτλο με τον οποίο έχεις εργασιακά δικαιώματα. Και πάλι ευχαριστώ για το άρθρο κ τις πληροφορίες!

      Liked by 1 person

  27. Ήθελα να ρωτήσω αν στο ποινικό μητρώο χρειάζεται να υπάρχει η σφραγίδα της χαγης… Πήρα το ποινικό μου μητρώο από κεπ και το πήγα για μετάφραση και μου είπαν ότι χρειάζεται… Το ίδιο βέβαια μου είχαν πει και όταν πήγα το πτυχίο μου και τελικά χωρίς τη σφραγίδα μια χαρά τα δέχτηκαν…

    Like

  28. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το άρθρο και την εξαιρετική δουλειά!
    Με λένε Σίσσυ και φέτος τον Ιούνιο ολοκληρώνω τις σπουδές μου στην Ειδική Αγωγή.
    Ήθελα να ρωτήσω μερικά πράγματα:
    1) Μπορώ να ζητήσω νωρίτερα, μετά την ανακοίνωση και των τελευταίων βαθμολογιών, το πτυχίο μου και την αναλυτική βαθμολογία; ‘Η εξαρτάται από το εκάστοτε πανεπιστήμιο;
    2) Υπάρχει πιθανότητα, αν κάνω αίτηση για το QTS αρχές Ιουλίου, να προλάβω τη σχολική χρονιά στην Αγγλία τώρα ή θα πρέπει να περιμένω την επόμενη σχολική χρονιά;
    3) Δεν έχω κάποιον να με φιλοξενήσει εκεί, συνεπώς προσωρινά θα πρέπει να μείνω σε ένα ξενοδοχείο. Κατ’ επέκταση, θα πρέπει να ξέρω -στο μέτρο του δυνατού – αν έχω πιθανότητες εργασίας. Επίσης, έχω περισσότερες πιθανότητες αν κάνω την αίτηση για κάποια θέση από την Αγγλία;
    4) Διάβασα στα σχόλια ότι χρειάζεται εθελοντική εργασία στην Αγγλία για να σε δεχτούν σε αγγλικό σχολείο. Αυτό είναι απαραίτητο; Αν δηλαδή κάνω αίτηση για κάποια θέση δε θα με δεχτούν εξαιτίας αυτού;
    5) Το Proficiency in English από το University of Michigan είναι επαρκές για διδασκαλία σε ένα σχολείο;
    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

    Like

    1. Γεια σου Sissy,
      Καταρχήν με το καλο το πτυχίο σου, καλή σταδιοδρομία να έχεις.
      Σχετικά με την πρώτη ερώτηση, νομίζω ότι αυτό εξαρτάται από το πανεπιστήμιο καλύτερα ρωτά τη γραμματεία σου. Αν και το πτυχίο το πιρνεις την ημέρα της ορκωμοσίας μόνο απ όσο ξέρω στο ΑΠΘ τουλάχιστον.
      2) Για την σχολική χρόνια μην αγχώνεσαι εδώ προσλαμβάνουν και κατά τη διάρκεια. Απλά πρέπει να “μελετήσεις” λίγο το εκπαιδευτικο σύστημα της Αγγλίας γιατί είναι τελείως διαφορετικό από το δικό μας.
      3) κοιτά καλύτερα θα είναι να δηλώνεις μια διεύθυνση στα βιογραφικά γιατί αλλιώς θα είναι ζόρικο να βρεις δουλειά. Εγώ θέλω να αλλάξω πόλη και πρέπει πρώτα βρω σπίτι και μετά να κάνω αίτηση (έτσι μου είπαν από τα πρακτορεία)
      4) ναι εδώ λένε ότι θέλει εθελοντική εργασία αλλά εγώ ξεκίνησα κατευθείαν με δουλειά που μου έκλειναν πρακτορεία.
      5) το επίπεδο των αγγλικών σου θα το καταλάβουν από το personal statement and interviews που θα δώσεις βάλε όμως στο βιογραφικό σου ότι το έχεις εννοείται. Απλά επειδή είναι το αμερικανικό δε θα το εκτιμήσουν κ πολύ.
      Κλείνοντας να σου πω ότι εδω κάνω Μάστερ στην εκπαίδευση δουλεύω ταυτόχρονα μεσω πρακτορείων κ πάλι ζορίζομαι να βρω δουλειά. Πολλοί ρωτάνε αν το qts μου είναι overseas τους νοιάζει γιατί προτιμούν τα δικά τους και σκέψου κάνω Μάστερ! Άλλο ένα θέμα που μπορεί να αντιμετωπίσεις είναι με τα references. Ακόμη κ από τα γραφεία ζητάνε τουλάχιστον character reference. Εγώ πήρα από τους καθηγητές μου στο πανεπιστήμιο επειδή ήθελαν έναν να από εδώ να με ξέρει έτσι είπαν.
      Γενικά (και αυτό είναι από δίκη μου μόνο άποψη κ μόνο μην επηρεαστείς εσυ θα πάρεις την τελική απόφαση) ζορίζομαι πολύ εδώ (μη σου πω σκέφτομαι του χρόνου να φύγω τελικά). Τα παιδιά είναι διαφορετικά μαθήμενα απ ότι στην Ελλάδα κ θέλει άλλους τρόπους να τα χειριστείς. Ψάξε λίγο το managing pupils’ behaviour UK σε google and YouTube και δες βιντεάκι με τις τάξεις εδώ και τρόπους να τα κρατάς ήσυχα. Πιο πολύ αυτό τους νοιάζει. Επίσης είναι δύσκολο να σε βάλουν κατέυθειαν να κανεις αυτό που σπούδασες. Πρώτα ξεκινάς σαν supply. Γενικά οι supply μπορεί να είναι οτιδήποτε από ταξιτζήδες μέχρι κομμώτριες. Supply είναι ο unqualified “teacher”. Μετά μαζεύεις εμπειρία και δουλεύεις. Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις πρώτα με κάποιο teaching agency (καλύτερα τηλεφωνικά) για να δουν αν μπορούν να σε κατατοπίσουν καλύτερα μην ξενιησεις μόνη τελείως. Πάντως εγώ μέχρι τώρα μπορώ να πω πως άξιζε που ήρθα για το ΜA Education αλλά από άποψη δουλειάς είναι περίεργα.
      Αν θες μπορείς να μου στείλεις mail: marinads27@gmail.com.
      Σορρυ για το σεντόνι ελπίζω να βοήθησα. Ο,τι άλλο χρειαστείς στείλε μου.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

