Greeks teaching · Pondering

Τελικά δεν είναι όπως τα νόμιζες.

Μια καθηγήτρια Αγγλικών με αγάπη για τα παιδιά και τη δουλειά της πάντα μπορεί να μαθαίνει.

Να διαβάζεις στα Αγγλάκια κλασικές Αγγλικές ιστορίες, να μπαίνεις στην τάξη και να μην ξέρεις πως να χειριστείς τα παιδιά γιατί είναι μια τελείως διαφορετική τάξη εντελώς διαφορετική από άλλες στην Αγγλία και από την τάξη στην Ελλάδα που είχατε κοινό κώδικα επικοινωνίας (αμέσως μιλούσες Ελληνικά)žž – να ξέρεις ότι οι φωνές δεν “περνάνε” εδώ και δε χρειάζεται κιόλας.

Να μπαίνεις στο Αγγλικό σχολείο, σε μια κοιτίδα διαφορετικού πολιτισμού, να σε συναρπάζει το διαφορετικό εκπαιδευτικό περιβάλλον.

Να ενθουσιάζεσαι με τον τρόπο που διδάσκονται τη γλώσσα (να διαβάζουν και να γράφουν) τα μικρά Αγγλάκια.

Όλα καινούργια και τίποτα σταθερό καθώς χτίζεις. Τελικά δεν είναι εύκολο. Κανένα σχολείο δε σε δέχεται αφού είσαι “ξένη” και είναι όλα καινούργια για σένα. Τα πρακτορεία σε στέλνουν σε σχολεία – σου κάνει πολύ καλό όλο αυτό, να εκτίθεσαι σε διαφορετικά περιβάλλοντα, αλλά εσύ σαν χαμένη να κοιτάς γύρω σου και να λαμβάνεις βοήθεια απ’ τους συναδέλφους αφού νιώθεις σαν ψάρι έξω από τα νερά σου – αν και διδάσκεις ήδη 7 χρόνια.

Όμως η εμπειρία σου εθελοντικά ως παρατηρήτρια αποδίδει γρήγορα, αφού ήδη στο 2ο μάθημά σου ως αναπληρώτρια δασκάλα έχεις “πάρει τον αέρα” παρότι κάποια πράγματα είναι ακόμα καινούργια και η βοηθός (TA) είναι εκεί να σε βοηθάει.

2016-01-25 10.12.00

Advertisements

One thought on “Τελικά δεν είναι όπως τα νόμιζες.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s