Greeks teaching · Pondering

001

Γεια σας.

Μετά από δύο σχεδόν χρόνια στην Αγγλία γράφω μερικές σκόρπιες σκέψεις. Γενικά θα έλεγα η σκέψη μου είναι χαοτική και πηδάει από αντικείμενο σε αντικείμενο. Θα προσπαθήσω να συγκεντρώσω κάποιες σκέψεις για οποιονδήποτε απασχολεί να διαβάσει ένα ακατάστατο ψυχογράφημα.

Ξεκίνησα να εργάζομαι στην Αγγλία ως supply teacher αλλά σε σταθερό σχολείο μέσω ενός agency και στην αρχή ήμουνα πραγματικά ενθουσιασμένος με την ευκαιρία. Η δουλειά μου προσφέρθηκε στην πρώτη συνέντευξη, το σχολείο φαινόταν πολύ όμορφο και οργανωμένο, τα δε λεφτά αισθητά καλύτερα από τα φροντιστήρια στην Ελλάδα… και μετά ήρθε το σκάσε και κολύμπα!!! Πρώτη γνωριμία με τα αγγλάκια και τους συναδέρφους, καμία υποστήριξη και καμία εξήγηση για οτιδήποτε.

Anyway… επέζησα!!! Μετά ήρθαν τα learning walks, οι αξιολογήσεις και επέζησα και πάλι!!! Άρχισα να παιρνω καλές αξιολογήσεις και να απολαμβάνω εμπιστοσύνη και εκτίμηση (σε κάποιον βάθμο) πάντα με τα πάνω της όλης κατάστασης και τα κάτω της.  Ryanair forever καθε half term και σε κάθε ευκαιρία επιστροφή και αναγνώριση πως η ζωή συνεχίζεται και όσο απουσιάζεις,

Οι αξιολογήσεις γίνονταν καλύτερες σταδιακά (αν και με ευτράπελα πάντα), ζήτησα μόνιμο συμβόλαιο και μου το προσφέρανε και όλα μέλι γάλα!!! Μου έταξαν τα Α-levels και αποφάσισα να μείνω αλλά τα κατάφεραν να έχουν πλήρη αποτυχία και δεν είχαν A-levels. Υπέροχα!!! Ξέμεινα εκεί και ακόμα περιμένω να τελειώσει η χρονιά. Όμως αποφάσισα να φύγω στο τέλος του χρόνου.

Και εκεί είχαμε και άλλα ευτράπελα!!! Συνάντησα την διευθύνση σε ένα recruiting fair και άρχισαν οι εκβιασμοί. Τα σχολεία στην αγγλία είναι επιχειρήσεις!!! Αν θες να παραιτηθείς να το κάνεις άμεσα για να κάνουμε και εμείς recruitment οπως θέλουμε και με χρόνο αρκετό. Νόμιζαν δεν θα παραιτηθώ…

Χα… σε μισή ώρα παραιτήθηκα! Όταν έφτασε η ώρα για την πρώτη συνέντευξη με προσέγγισε η υποδιεύθυνση να με ρωτήσει τί θα μπορούσαν να κάνουν για εμένα ώστε να μείνω. Μέχρι να διαλέξω τις τάξεις μου μου πρότεινε εκτός από οικονομικές προτάσεις. Έκανα αίτηση σε δύο κολλέγια και με κάλεσαν και τα δύο για συνέντευξη αλλά πήγα μόνο στην πρώτη (η δεύτερη ήταν πάντα καβάτζα).

Τώρα περιμένω τη χρονιά να τελειώσει και ανυπομονώ να εργαστώ σε ένα πιο απαιτητικό περιβάλλον και να αναπτύξω τις ικανότητές μου.

Και οκ… τί θέλω να πω με όλα αυτά;

Όλοι οι υπόλοιποι είναι συμπληρωματικοί!!! Heads καθε είδους, από έτους μέχρι διευθυντές δεν θα είχαν αντικείμενο, θα ήταν irrelevant αν δεν υπήρχε ένας δάσκαλος στην τάξη.

Ο εκπαιδευτικός είναι το αλάτι στη συνταγή της εκπαίδευσης.

Να είστε όλοι σας καλά!

 

Advertisements

3 thoughts on “001

  1. Συγχαρητήρια που επέζησες και είσαι ακόμα εκεί νικητής! Χωρίς προηγούμενη Βρετανική εμπειρία και εθελοντισμό σε πήραν μόνιμο σε σχολείο; Πάντως δύσκολα με τους εφήβους ε; Τα κατάφερες παρά το language barrier! Αστέρι..

    Like

  2. Ίσως στάθηκα τυχερός ίσως και όχι… οι ανάγκες που έχει η Αγγλία σε μαθηματικούς είναι τεράστιες, πάντως μπήκα απευθείας σε τάξη και έκανα Lesson Plans και τα πάντα όλα (Αλέφαντος…). Αστέρι, δεν θα το έλεγα (ίσως δέχομαι τον όρο μετεωρίτης)!
    Στη περιοχή που εργάζομαι αυτή τη στιγμή οι μαθητές έχουν πολύ μεγάλο ζήτημα με τον προσανατολισμό τους (όχι τον χωρικό…). Μαθήτριά μου, έχει μοιραστεί μαζί μου το πλάνο της για τη ζωή: “Θα μείνω έγκυος στα 16 και θα μου παρέχει το κράτος σπίτι και χρήματα για να ζήσω!” Αθάνατο Stevenage… πρώτο σε πιθανότητα σε όλη την επικράτεια μία έφηβη να έχει ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη! Έχουμε πρωτιές εμείς…δεν παίζεις!!!

    Liked by 1 person

  3. Κλασική νοοτροπία στην Αγγλία. Σε τέτοιες ηλικίες με αυτήν την ανωριμότητα τι άλλο να πει η κοπέλα..!

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s