Greeks teaching · Pondering

Μία Κυπραία στα Λονδίνα

Κάθε αρχή και δύσκολη αλλά για να το κάνω ευκολότερο είμαι η Nounoua ή αλλιώς Ειρήνη/Irene (ασχέτως αν οι Άγγλοι με φωνάζουν Ailen).

Κατάγομαι από την μεγαλόνησο Κύπρο και έχω σπουδάσει Κοινωνιολογία Παντείου και έχω μεταπτυχιακό στην Ειδική Εκπαίδευση του Βrunel University.
Σπουδάζοντας στην Αγγλία μεταξύ 2007-2009 έπαθα κατάθλιψη. Αρχικά λόγω του καιρού αλλά κυρίως λόγω του ότι τα βρήκα μπαστούνια. Τι εννοώ; Άλλο να σπουδάζεις 4 ανέμελα χρονάκια Αθήνα και άλλο να σου βγαίνει η πίστη να βγάλεις τις απαιτητικές εργασίες. Αφότου τελείωσα έριξα μαύρη πέτρα πίσω μου, άκουγα Αγγλία και έβγαζα αφρούς. Ούτε στην αποφοίτηση του μάστερ δεν ήρθα και ας με παρακαλούσε η μαμά μου “να πάμε παιδί μου να σε δω να φοράς την μαύρη στολή και να πετάς το καπέλο”. Το ΟΧΙ του ’40 δεν ήταν τίποτα μπροστά στο δικό μου.
Αλλά πες το η μοίρα, οι καταστάσεις σ’ αναγκάζουν να αλλάξεις απόψεις και στις 23 Ιανουαρίου προσγειώθηκα στο μισητό μέχρι τότε London. Πολλές οι εμπειρίες μου στα 4 σχεδόν χρόνια – καλές, κακιές, όλες εμπειρίες πολύτιμες.
Δουλειά με πάρα πολλά agencies ως supply Teaching Assistant, invigilator, cover, Learning Support Assistant και τώρα βρίσκομαι σε permanent θεση σε σχολείο με αυτιστικά παιδιά που εφαρμόζει ΑBA methods (Apply Behaviour Analysis).
Για να κλείσω, ο σκοπός της ένταξής μου στο blog είναι να ανταλλάξω χρήσιμες πληροφορίες και κυρίως να βοηθήσω ξενιτεμένους (σαν και εμένα) ή μελλοντικούς μετανάστες.
Είμαι στη διάθεσή σας για θέματα εκπαίδευσης κυρίως ειδικής και ό,τι άλλο σας κατέβει.

Εις το επανιδείν
Nounoua

5 thoughts on “Μία Κυπραία στα Λονδίνα

  1. Γεια σου συμπατριώτισσα! Πολύ ωραίο και ενθαρρυντικό το άρθρο σου! Επίσης η συγκεκριμένη σελίδα είναι πάρα μα πάρα πολύ βοηθητική! Εύχομαι μέσα από αυτή, να βοηθηθούν αρκετοί συνάδελφοι διαβάζοντας χρήσιμες μα πάνω απ’ όλα αισιόδοξες συμβουλές!

    Ένας Κυπρέος δάσκαλος εις τες Αγγλίες!

    Liked by 2 people

  2. Καλησπέρα Ειρήνη,

    Συγχαρητήρια για τη δημοσίευσή σου. Πολύ χρήσιμη μα πάνω απ’ όλα αισιόδοξη!! Εύχομαι μέσα απο αυτή τη σελίδα να βοηθηθούν αρκετοί συνάδελφοι, που είμαι σίγουρος γι’ αυτό, αν κρίνω και απο την ανταπόκριση της σελίδας στο Facebook.

    Ένας Κυπρέος δάσκαλος εις τες Αγγλίες!

    Liked by 2 people

    1. Καλησπερα 🙂 Και εγω μετα τον Σεπτεμβρη ερχομαι Αγγλια να ψαξω δουλεια, αρχικα ως βοηθος και επειτα ως δασκαλα. Εστειλα τα στοιχεια μου στο academics.com. Οποιαδηποτε συμβουλη ως προς τα βηματα που θα πρεπε να ακολουθησω θα ναι ευπροσδεκτη 🙂

      Like

      1. Γειά σου Ιωάννα,
        Αρχικά να έχεις μεταφρασμένα όλα σου τα πτυχία, σεμινάρια από το PIO. http://www.moi.gov.cy/moi/pio/pio.nsf/translations_en/translations_en?OpenDocument
        Χρειάζεσαι Λευκό ποινικό μητρώο από την αστυνομία στο βγάζουν στα αγγλικά. Αυτό χρειάζεται γιατί θα βγάλεις DBS. Το DBS είναι κάτι σαν λευκό ποινικό μητρωο που σου επιτρέπει να δουλεύεις σε σχολεία, δηλαδή αν έκανες οποιαδήποτε παράβαση/έγκλημα σε σχέση με παιδιά. Κάθε φορά που πας σε σχολεία θα σου ζητάνε το DBS, αν δεν το έχεις δεν επιτρέπεται να δουλέψεις.
        Συστατικές από εργοδότες και μια συστατική για τον χαρακτήρα σου από ακαδημαϊκό και όχι φίλο/οικογένεια στα αγγλικά. Αν δεν έχεις διεύθυνση Αγγλική δύσκολο να σε καλέσουν για συνέντευξη. Αν έχεις συγγενείς βαλε τη δική τους. Θα πρέπει να βγάλεις και αριθμό κοινωνικών ασφαλίσεων (ΝΙΝΟ).
        Για να δουλέψεις ως δασκάλα χρειάζεσαι QTS ή PGCE. Αν δε γνωρίζεις για αυτά πες μου αν χρειάζεσαι περαιτέρω πληροφορίες.

        Like

Leave a Reply

