Greeks teaching

002

The single biggest problem in communication is the illusion that it has taken place…
Kαι  ναι το έχω διαπιστώσει εκατοντάδες φορές μέσα στην τάξη!! Εξηγείς το πιο απλό πράγμα με τον πιο απλό τρόπο και όμως δεν υπάρχει αποτέλεσμα…

Στη θεωρία της διδακτικής υπάρχουν δύο πολύ σημαντικές προτάσεις που αναδεικνύουν το πρόβλημα σε όλη την έκτασή του.
Κάθε πληροφορία που εκπέμπει ο πομπός θα πρέπει να θεωρείται κωδικοποιημένη και ο δέκτης θα πρέπει να είναι κατάλληλα εφοδιασμένος με τους μηχανισμούς που θα του επιτρέψουν να αποκωδικοποιήσει το νόημα του μηνύματος.
Επιπλέον, το νόημα της κάθε λέξης έγκειται στη χρήση της και για πολλούς μαθητές δεν είναι ξεκάθαρο το διαφορετικό γλωσσικό περιβάλλον.
13435654_10210111227476920_1009632025_n
Οκ…!!! Το πρόβλημα εντοπίστηκε και εδράστηκε ουσιαστικά στους περιορισμούς της φυσικής γλώσσας, αλλά πως μπορούμε να το λειάνουμε ή να το αντιμετωπίσουμε πλήρως (δύσκολο πολύ);
Η εννοιολογική μάθηση πρέπει να εστιάζει πρώτα από όλα στην κατανόηση του όρου που εισάγει και στη σύνδεσή του με την φυσική – καθημερινή γλώσσα. Χωρίς μία τέτοια σύνδεση, η όποια γνώση (συνήθως στη λειτουργική συνιστώσα) μένει ξεκρέμαστη και είναι καταδικασμένη να χαθεί μετά από λίγο χρόνο.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s