Greek mothers · Pondering

a pillow under my head/ ένα μαξιλάρι κάτω απ’ το κεφάλι μου

A pillow under my head to rest upon every night after this tiring day. A safe place where I can leave the day’s burden. Oh how I wish it was that simple! When you can’t sleep you start counting sheep or just pray – talk to God. But what happens when sleepless nights are endless and eventhough you feel your back and neck relaxed – thank God for this amazing purchase – emotions and memories come back to take revenge and haunt you for no apparent reason. Many mothers face the same challenges. It’s deep in us. Wounds, feelings, responsibilities, demands blended coming back to strike the very carrier (myself) they have been accommodated in for so long! What an irony!

Enough with lies and regrets. Time for changes and deeper revelation. I have that book which proved to be SO useful during those long sleepless nights and mundane days. This transforming word changed my attitudes and makeup. Surrendering to the Living Word who knew you even before you met yourself!

Now whenever my daughter kept asking the same question I was calm and could answer back. Whenever anxiety came back on me I could breathe calmly and remind myself that I can cast all burdens upon Him who cares for me. And when my husband made again the same mistakes – vulnerable and weak – I was there to stand for both of us.

 

It’s not about depression, it’s about getting to know the reason behind everything. Because there is always something spiritual behind every physical thing happening – and you should always know that!

 

(ακολουθεί το άρθρο στα Ελληνικά)

228_640x640

 

Ένα μαξιλάρι κάτω απ’ το κεφάλι μου πάνω στο οποίο θα αναπαύομαι κάθε βράδυ μετά από την κουραστική μέρα. Ένα ασφαλές μέρος όπου θα μπορώ να αφήνω το φορτίο της ημέρας. Ω πόσο εύχομαι να ήταν τόσο απλό! Όταν δε μπορείς να κοιμηθείς ξεκινάς να μετράς προβατάκια ή απλά να προσεύχεσαι – να μιλάς στον Θεό. Αλλά τι συμβαίνει όταν οι άυπνες νύχτες είναι ατελείωτες και παρόλο που νιώθεις τη μέση σου και τον αυχένα σου χαλαρωμένους – ευχαριστώ το Θεό για αυτήν την υπέροχη αγορά – τα συναισθήματα και οι αναμνήσεις επιστρέφουν για να πάρουν εκδίκηση και να σε στοιχειώσουν για κανένα προφανή λόγο. Πολλές μητέρες έρχονται αντιμέτωπες με τις ίδιες προκλήσεις. Είναι βαθιά μέσα μας. Πληγές, συναισθήματα, ευθύνες, υπευθυνότητες, απαιτήσεις ανακατεμένα που επιστρέφουν για να χτυπήσουν την ίδια (εμένα) η οποία τα έχει κουβαλήσει τόσο καιρό! Τι ειρωνία!

 

Αρκετά με τα ψέματα και τα λάθη. Καιρός για αλλαγές και βαθύτερη αποκάλυψη. Έχω εκείνο το βιβλίο το οποίο αποδείχτηκε τόσο χρήσιμο εκείνες τις μεγάλες άυπνες νύχτες και μονότονες ημέρες. Αυτός ο λόγος που σε μεταμορφώνει άλλαξε τις διαθέσεις μου και τη σύνθεσή μου. Το να παραδίδεσαι στον Ζωντανό Λόγο ο οποίος σε ήξερε πριν καν γνωρίσεις τον εαυτό σου!

 

Τώρα όποτε η κόρη μου συνέχιζε να μου κάνει την ίδια ερώτηση ήμουν ήρεμη και μπορούσα να της απαντήσω. Όταν το άγχος επέστρεφε πάνω μου μπορούσα να αναπνέω ήρεμα και να υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι μπορώ να ρίξω όλα μου τα βάρη πάνω Του γιατί Αυτός φροντίζει για μένα. Και όταν ο σύζυγός μου έκανε ξανά τα ίδια λάθη – ευάλωτος και αδύναμος – ήμουν εκεί να σταθώ και για τους δυο μας.

 

Δεν έχει να κάνει με την κατάθλιψη, έχει να κάνει με το να γνωρίζεις την αιτία πίσω απ’ τα πάντα. Επειδή πάντα υπάρχει κάτι πνευματικό πίσω από κάθε φυσικό πράγμα που συμβαίνει – και αυτό θα πρέπει πάντα να το ξέρεις!

Leave a Reply

