Greek mothers · Pondering

I ‘m just a mother/ Είμαι απλά μια μητέρα

Ι ‘m just a mother; a mother of the world – a mother like all the others, or better not.

What I have inside of me is love. If you pierce my heart you find love, and I know it’s real.

How could I not express my feelings and personal experience as a mother in a different country? Nothing could compare to one of the most beautiful parts of the planet – Greece. What a rich country with rich people who have everything. Actually this was the case until recently, when dignity was suddenly taken away from us. And this led us here, to a land that flows milk and honey. A door was open, we grabbed the opportunity and now we can make dreams and live a simple but decent life. All you need in life is love – they say – and it’s true. But you also need to use your mind in life as well!

I ‘ve met amazing people and I ‘ve learnt important lessons. But I could not have achieved anything without God, who is so personal and can reveal Himself to you. If you have Him you need no one else. Prayer is a journey and I travel through every day along with prayer. Every challenge is accepted and every mountain becomes a valley, just because of Him.

My family has got a hope and everyone of us, as well.

This is my introduction and I intend to write more about my experiences in England and how I faced tough situations upon our arrival in this “dull” country. I hope newcomers find my articles a pleasure to read! Follow me 🙂

 

P.S. It started blowing and raining outside. Shall I say “Happy Winter”?

 

 

Είμαι απλά μία μητέρα μια μητέρα του κόσμου – μια μητέρα όπως όλες οι άλλες, ή μάλλον όχι.

Αυτό που έχω μέσα μου είναι αγάπη. Αν τρυπήσεις την καρδιά μου βρίσκεις αγάπη, και ξέρω ότι είναι αληθινή.

Πως θα μπορούσα να μην εκφράσω τα συναισθήματά μου και την προσωπική μου εμπειρία ως μία μητέρα σε μία ξένη χώρα; Τίποτα δε θα μπορούσε να συγκριθεί με ένα από το πιο όμορφο μέρος του πλανήτη – την Ελλάδα. Τι πλούσια χώρα με πλούσιους ανθρώπους που έχουν τα πάντα. Για την ακρίβεια έτσι ήταν μέχρι πρόσφατα, όταν η αξιοπρέπεια ξαφνικά μας αφαιρέθηκε. Και αυτό μας οδήγησε εδώ, σε μια γη όπου ρέει μέλι και γάλα. Μια πόρτα ήταν ανοιχτή, αδράξαμε την ευκαιρία και τώρα μπορούμε να κάνουμε όνειρα και να ζούμε μία απλή αλλά αξιοπρεπή ζωή. Στη ζωή το μόνο που χρειάζεσαι είναι αγάπη – λένε – και είναι αλήθεια. Αλλά επίσης χρειάζεται να χρησιμοποιείς και το μυαλό σου στη ζωή!

Έχω γνωρίσει τρομερούς ανθρώπους και έχω μάθει σημαντικά μαθήματα. Αλλά δε θα μπορούσα να έχω καταφέρει τίποτα χωρίς τον Θεό, ο οποίος είναι τόσο προσωπικός και μπορεί να αποκαλύψει τον εαυτό Του σε σένα. Αν έχεις Αυτόν δε χρειάζεσαι κανέναν άλλον. Η προσευχή είναι ταξίδι και μπορώ να ταξιδέψω μέσα από την κάθε μέρα με την προσευχή. Κάθε πρόκληση την αποδέχομαι και κάθε βουνό γίνεται κοιλάδα, απλά λόγω Εκείνου.

Η οικογένειά μου έχει ελπίδα όπως και ο κάθε ένας από εμάς.

Αυτή είναι η εισαγωγή μου και έχω την πρόθεση να γράψω περισσότερα σχετικά με τις εμπειρίες μου στην Αγγλία και πως αντιμετώπισα δύσκολες καταστάσεις με την άφιξή μας σε αυτήν την “μονότονη” χώρα. Ελπίζω οι νεοφερμένοι να βρουν τα άρθρα μου ευχάριστα! Ακολουθήστε με 🙂

Υ.Γ. Άρχισε να βρέχει και να φυσάει έξω. Να πω “Καλό χειμώνα”;

Leave a Reply

